Güncel

Afyon Belediyesi’nden Memnuniyet Atağı: Anket Sonuçları Açıklandı

Afyonkarahisar Belediyesi, vatandaşların görüşlerini alarak hizmet kalitesini artırmak için anket çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Yapılan anketlerde, şehir sakinlerinin memnuniyeti üst düzeyde çıktı. Belediye Başkanı Burcu Köksal, bu çalışmaların “şehrimizi..

Afyon Belediyesi’nden Memnuniyet Atağı: Anket Sonuçları Açıklandı

Afyonkarahisar Belediyesi, vatandaşların görüşlerini alarak hizmet kalitesini artırmak için anket çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Yapılan anketlerde, şehir sakinlerinin memnuniyeti üst düzeyde çıktı.

Belediye Başkanı Burcu Köksal, bu çalışmaların “şehrimizi birlikte yönetme” anlayışının önemli bir parçası olduğunu vurgulayarak, katılım sağlayan tüm vatandaşlara teşekkür etti. 

Başkan Köksal, “Anketler, hizmet kalitemizi artıracak önemli bir geri bildirim mekanizmasıdır” dedi.

Mahalle Buluşmaları Anketine Yoğun İlgi

Belediye tarafından gerçekleştirilen ilk anket çalışması, Belediye Başkanı Burcu Köksal’ın “Mahalle Buluşmaları” projesi üzerine oldu.

“Başkanımızın Mahalle Buluşmaları Projesi Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?” sorusuna toplam 6 bin 919 kişi yanıt verdi. Ankete katılanların %92,8’i (6 bin 418 kişi) projeyi “çok faydalı” bulduğunu belirtti. 

Katılımcıların yalnızca %7,2’si (501 kişi) projeyi faydasız bulduğunu ifade etti.

Sosyal Tesislerde Hizmet Memnuniyeti Ölçüldü

İkinci ankette ise belediyeye ait sosyal tesislerde sunulan yiyecek, içecek ve personel hizmetleri değerlendirildi. Ankete toplam 5 bin 387 kişi katıldı.

  • %58,7’lik kesim (3 bin 162 kişi) hizmetlerden “çok memnun” olduğunu ifade etti.
  • 1.055 kişi “kararsızım” yanıtını verdi.
  • 495 kişi “memnun değilim” derken,
  • 439 kişi “memnunum”,
  • 236 kişi ise “çok kötü” cevabını verdi.

Selçuklu Mahallesi Katılımda Öncü Oldu

Sosyal tesis memnuniyet anketine 57 mahallenin tamamından katılım sağlandı. 

En yüksek katılım Selçuklu Mahallesi’nden gelirken, onu Dumlupınar, Fatih, Cumhuriyet, Kanlıca ve Mareşal Fevzi Çakmak Mahalleleri takip etti.

Başkan Burcu Köksal, vatandaşların yoğun ilgisi ve geri bildirimleriyle hizmet kalitesini artırmaya devam edeceklerini belirtti.

#Afyonkarahisar #BirlikteYönetim #BelediyeAnketleri #MahalleBuluşmaları #HizmetKalitesi #AfyonBelediyesi #VatandaşMemnuniyeti

source

YORUMLAR (İLK YORUMU SİZ YAZIN)

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL